onsdag 27 maj 2009

Mr Nobody

haha @ old Jared

7 kommentarer:

Therese sa...

hahha , you dirty girl ;) men nej. killar är fan ett mysterium. jag förstår mig inte på dem. som igår på banditfesten. var en snubbe där, och jag kände liksom hur han tittade och hade sig på mig...MEN FÖR IN I HELVETE, HAN VAR JU DÄR MED EN TJEJ!? vadå ge dubbla signaler liksom? jag kan ju nte lägga in värsta stöten precis, det kändes ju inte så stabilt... orkar inte slåss med en jävla arg flickvän sen bara för att killen inte vet vem han vill ha hahaha!

men ååååh! fan att jag ska jobba imorogn. hade kunnat följa med annars...fast jag var i skärholmen idag...men det är mysigt där ;)

Daniel sa...

Steg in via Mebloved.. vilken trevliga sagobilder du har av oss svettiga finnar ;)

tilda sa...

Jaha, ja dom skrev den 21 mars på deras twitter att dom hoppades på att skivan skulle vara klar om 13 veckor, så jag trodde det stämde ^^ Nej jag vet, men har inte råd med att beställa från deras sida, blir så jäkla dyrt :/
Ja det var ju ett tag sen :)

therese sa...

haha ja som fan. enj men allavreligt, vore grymt om du kom! jag jossan och michan pratade i helgen om att vi borde ha en middag tillsammans i sommar och umgås lite..alla vi echelons :P

haha men wtf, ta en taxi! ;)

therese sa...

hahaha fatta 30stm i nykvarn! oooh lord, jag hade skrikit lugnorna av mig xD

men nu..blir jag nyfiken....vilket vilket vilket?

ja fan, fixa skjuts. det blir great. du mpåste komma :D

Jenn sa...

en liten fråga, har du fått din Yearbook än?

thereselarsson.webblogg.se sa...

veronica....du lever! :O jag trodde fan du flyttat till mars när man inte hört från dig :O

jag fattar inte ett skvatt av a.kassor och sånt om jag ska vara ärlig..men borde kankse kolla upp sånt (;

vi får fan ses snart! long time no see liksom! och duuuu....kan du inte vara go och skicka bilderna från när vi var på banditfesten :P