lördag 27 juni 2009

Det var ju bara en månad sen..

hehe

Ja jag har inte mått så bra.. Men nu tar jag iaf första steget och bloggar igen..

Det är alltid lika kul när man inte kan sova.. mådde skit tidigare ikväll och var sjuuuuuukt trött.. vilket inte är så ovanligt för mig nu för tiden, men jag gick och la mig innan 11... inte FAN har jag lyckats somna än.. skulle ha tagit den där sömntabletten som jag trodde jag skulle klara mig utan iaf.

Får berätta mer nån annan dag, känner mig ganska olevande just nu (jag kanske inte är vaken iaf?) =P

puss på er

1 kommentar:

thereselarsson.webblogg.se sa...

men shit, inte visste jag att du mådde såhär Veronica =( men skönt ändå att du berättar, för jag trodde helt allvarligt du flytt landet eller nått...började bli lite orolig!

skönt också att du insåg att allt inte var Ok och kunde bli sjukskriven, det är ju mycket bättre än att du bara hade fortsatt som vanligt...så hade du efter ett tag säkert mått ännu värre, så bra att du kunde ta tag i det hela nu! Jag hoppas du kommer ta dig ur den här svackan snart och återgå till en...ja vad ska man säga...normal(?) vardag igen.

vore kanonkul om vi alla kunde samlas snart och umgås lite. vi har tillgång till en privat strand, kanske skulle kunna ha en liten sammankomst där och grilla etc... vad som helst vore kul, bara vi ses! :)

ha det toppen, ok? smell the flowers och ta det lugnt...du kommer må fin fint snart. jag tror på dig :)

kramar!

(förresten, du vet att du kom med i boken va? :P )