onsdag 27 maj 2009

uppåner

Virrvarr av känslor hit och dit känns det som nu.. Pappa är sämre men jag orkar inte oroa mig för mycket, man ska inte stressa upp sig innan det blir riktigt dåligt eller vad man ska säga, får ont i magen bara jag tänker på det så jag försöker att inte göra det, känner att stresshuggen i magen inte ligger långt borta.

Ont i kroppen så att man vaknar på nätterna, utsliten redan? näe måste stretcha bättre bara, lite bättre idag, stretchade säkert 10 ggr igår, blev tvingad av Yvonne på jobbet under lunchen för att jag ojjade mig så mycket =) varit hängig till och från i veckan men tror det börjar ge sig nu peppar peppar.
Ändå är man lycklig och försöker leva i lalaland, tänka på annat. Har semester fred, mån, tisd. skulle åkt till Liverpool men ställde in det, sparar pengarna istället, eller shoppar sånt jag behöver, måste ha lite mer kläder, skor mm

Sen är jag så jävla arg på mig själv!! Jag hade ju kommit över honom!!! eller att han var i mitt system och skulle vara kvar där kunde jag ju fatta, men jag kunde bete mig normalt och tänka på annat, men nu är han där igen.. drömde om honom inatt och ville inte vakna.. SKIT! Han förvirrar mig och jag vill slå honom haha, stackarn har väl ingen aning, han är bara den goaste som finns, DAMN. Sluta titta på mig sådär, sluta förfölj mig som att du vet och är nyfiken och vill vara nära.. Men det kommer aldrig hända in the end iaf.

eller?

som sagt










AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!





I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed

inte min favvolåt men hörde just dom orden på radion och tänkte jaaaa =)

annars är det denna låt som förföljt mig på sistonde, jävla enrique och skriva passande texter haha eller han skriver dom säkert inte, men iaf..



Köpt biljett till stagedive day out i Nykvarn i sommar nu iaf yaay, perfekt nära till landet och allt =)


sååå nu ska jag stretcha lite, noppa ögonbrynen och sen sova igen.

Imorgon är en ny dag

5 kommentarer:

therese sa...

seems like we both have some trouble på kill-fronten. fy fan, jag blir galen på dem :S

btw, jareds nya film verkar...skum? O.o

Michan sa...

Plan Three kommer också spela på stagedive!! så jag och josse kommer såklart...

Josefine sa...

Alltså ja, jag suger :) men nu har du ju massor att läsa på min blogg :P

Josefine sa...

haha neee, det är bara att jag vill vara mer i form :P
å andra sidan var det VÄLDIGT längesen vi sågs ordenligt... hmph ;)

Anonym sa...

HEEEJ! Jag har oxå köpt biljett till Stagedive jag med ;D Vi kan väl dra dit ihop? Vore as-nice :D *kram*