tisdag 17 mars 2009

So tired

Fy farao vad trött jag är, hur kan det gå ihop när jag sov 1 timme längre inatt än vanligt? Det var ju samma förra gången, jag får börja skippa den extra timmen hah.. hade ont i huvudet som faaan när jag kom hem, men nu har det försvunnit. Jag som tänkt bleka mitt utväxta hår ikväll, men får vänta tills imorgon.

Jaaa, annars var det en bra dag på jobbet, förutom tröttheten.. Vi hade arbetsplatsmöte, var kul att få vara med på ett sånt för en gångs skull.. Pratades mest om hur posten påverkar miljön, lite intressant ett tag.. Sen visades det steg om hur man kunde hjälpa till själv, det stog bla att man kunde byta ut var 4e köttmål mot baljväxter.. ok

Sen gick chefen vidare om en fordonsutbildning blabla,
Chef: vi ska ha ett litet test nån dag, backa runt lite koner och så.
*djupa suckar*
Chef: jaa men sen grillar vi lite korv och sånt..
*folk avger nåt halvjubel*
Jag: Jaaa men då äter vi ju kött och det var ju inte bra..

I win!

Jange är väldigt underhållande att titta på när hon plöjer sig igenom ett hus efter nåt att äta nu när hon ska ha mens. Hon hoppade på sin stackars bror så fort han satt foten innanför dörren "HAR DU NÅT GOTT ATT ÄTA PÅ?!!"
Jävla knarkare..

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sin stackars mor då....

Anonym sa...

haha, jag minns inte ens att jag sa det till honom.
ska hem till mamma å härja idag igen