måndag 16 mars 2009

hihi

Åh herregud vad kul det är att hitta sina arbetskamrater på facebook.. vilka saker man får reda på, jag skrattade just gott. Ska bli kul på afterwork på fredag, fast jag har semester.. för jag skulle egentligen på The reform i Tumba och en kompis kommer hit från Polen i helgen, tyyypiskt att dom skulle välja denna fredag då. Men det händer visst nästa aldrig så det gäller att hänga på, vill ju komma in i gänget så att säga. Träffar ju Isa på lördag iallafall.

Vårväder var det idag i en liten stund, gött det var att glida runt på jobbet då..

Fyfaaan vad jag skrattade igår, åt ALLT tror jag. Började med att jag såg den där hundvideon, sen så fortsatte det, jag satt med Jange i köket och skrattade så tårarna sprutade, sen såg det verkligen ut som om jag gråtit efteråt haha. Skönt, var längesen jag verkligen skrattade sådär hjärtligt sådär länge kändes det som.

Näe nu ska jag sortera strumpor =S

Inga kommentarer: