lördag 21 mars 2009

bra där!

Jag är så smart det är allt jag säger!

After work igår och det var så jävla kul! Fyfarao vad jag skrattade, vi hängde på amazon på heron först, sen så klämde vi ihop oss 6 pers i en bil hem till en kille i huddinge, skrattade så jag fick kramp.

Sen så var jag så SMART! men skitsamma, det blir jättebra, haha älskar att vara kryptisk =P

Kom hem vid 5 imorse, vaknade 10 av ett sms från Isabella, hon är här och hälsar på från polen över helgen, så det var till att släpa sig upp och åka in och möta henne i stan, åt kinamat och vandrade på monteliusvägen och sen runt i stan ett tag, soligt och mysigt.

Nu har jag bakfylleångest och vill fortsätta supa tills jag dör.. haha nä jag är inte så bitter som jag låter faktiskt, alla andra är hos Cludde och här sitter jag.. Adam invitade mig att komma in till stan, men känner inte för det, har inte pengar heller för den delen.
Väntar på att Jange ska ringa och ge klartecken att dom är på väg hem, så vi kan leta efter dricka =)

ååh kan nån underhålla mig undertiden?

Inga kommentarer: