onsdag 11 mars 2009

Festbilder från i lördags.

Jag, Kristoffer och Carina satt längst, sen så gick Kristoffer och så satt väl jag å syrran till typ 6 eller mer? Sen vinglade jag hem.. Hej bakis!
Hade så jävla kul fast vissa delar är lite suddiga =)
Jag var ju tvungen att fråga Ankan om vi kände samma typ av människor back in the days eftersom vi är i samma ålder och jävlar vad världen är liten! vi har kanske setts förr fastän vi inte kommer ihåg..







mmmmmmmm sushi!!!






En död hund mitt i köket




Kristoffers ansikte kom i vägen...

Det var visst väldigt kul =)


Robban och Urban ser aspackade ut =)


Eh Robbans min?


Fin blomma fick Carina av Ankan och Nancy


En alien eller ett spöke beroende från vilket håll man tittar ;)








Jange spyr?

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken rolig kväll det ser ut att ha varit :)

Hur mår du då ?