onsdag 11 mars 2009

God Jul!

Skulle man ju kunna tro..
Fyfaaan vad jag hatar snö nu..
Igår var ett helvete på jobbet, fastnade överallt, fick backa upp för massor av backar och då kommer man ju åt fel håll i brevbärarbilen så man fick hoppa ut å in 100 ggr, sen pajjade en del på stänkskyddet på bilen så att den skar in i däcket och lät som satan.. Ingemar på jobbet trycker till delen igen.. åker ut på e-m rundan, på nåt sätt så böjs delen in i däcket igen *killkillkill* får åka och byta bil, blir försenad.. Kommer knappt ihåg resten av dan, vet att jag ville mörda nån =)

Idag kommer jag till jobbet och parkerar, ska ned för en ashal backe, tjoflöjt så får jag inte stopp på mig själv och hinner tänka nuramlarjagnuramlarjag!!! DUNS!! skrapar upp lite på armen och ont i skinkan, knappen på mina byxor flög bort hahaha, ont i huvudet på en gång.. in å får hjälp med att hitta skärp, får HELVETES hugg i magen igen =( tror det är stresshugg, kom tillbaka denna vecka, skit! Åkte ut å glömde tanka så jag fick åka tillbaks en bra bit =försenad..
Men sen vart det faktiskt en riktigt bra dag iaf yayay. Hörde tex min "kärlek" vara arg på sin flickvän i telefon aaaaah så mys hahaha, näe.
Men kan snöhelvetet smälta bort NU!!!!

Nu skrev jag helvete 3 ggr i inlägget tror jag hah


Imorgon ska jag hem till Jenny och få middag och gosa med vovve.

Inga kommentarer: