torsdag 12 mars 2009

Hittade en video

Jag och Jange satt och pratade lite, sen så upptäckte vi att alla satt 2 och 2 och pratade, om heelt olika saker.. var tvungen att filma, don´t know why!





Ps: Kom just på att jag och Carina hade glädjetjut och fest när a beautiful lie videon kom på mitt i natta på MTV HD, kul att få se den på en sån stoor tv och i HD också som videon är gjord för wieewieee ₪ ø III ·o.



Ps2: JAG HAR SÅ JÄÄÄVLA ONT I MIN SKINKA! Isjävel!

Ps3: (det tar tid att ladda upp videon) Så har jag heeelt fastnat för Brittans låt Unusual you haha, jag lyssnar på helt skum musik nu när jag är kär, BAJS!
Så mysig iaf, ska lyssnas på med hög volym =) (obs jag tar inte ansvar om nån får tinnitus haha)



Samma med denna (someone please kill me)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du veta en hemlis.
Laddade ned alla 30 second to mars album för att lyssna på dem ordentligt.. och jag tänkte på dig heeeeeela tiden när jag såg procenten fyllas på upp till 100% xD

Har dock inte lyssnat igenom alla än. Inte ens ett album, faktiskt.. men jag SKA!