måndag 23 mars 2009

13 weeks

13 weeks until we finish the record. We hope... yaaaay!

Åh vilken heeelg! jag som inte druckit rödvin på länge gjorde det 2 dagar i rad. Hamnade på Älvgårn igår och det slutade med ett stort glatt gäng som satt och drack, Efter några timmar så gick Emma, Fredrik, Pontus och Röwet hem antar jag, kommer fan inte ihåg.. Jag, Jange, Kristoffer, Micke, KP och lill-Karl gick hem till oss och fortsatte dricka och kolla in bilder som dom tagit. Sen drog alla och jag dog på en gång, vaknade innan 10 och vinglade ut i köket för att leta efter min mobil som jag märkte var borta och hittade min väska och jacka inklämda ett hörn på golvet i köket hah.
Känns som om jag träffat mycket folk i helgen.. Älskar mitt humör just nu också, är väldigt lättroad nu för tiden och skrattar åt det mesta, skönt! Förutom lite småångest som jag hade efter fredagen då men nu känns det lugnt när det är utpratat och så =) *pust*

Knallade hem till Söstra och fick sushi mmm. kom på att jag inte ätit nåt på väldigt länge, min middag igår bestod av ett par mackor, sen åt jag inte förrens sen eftermiddag idag, var nog ångesten som spökade =)
Jag Jange och Patric satt och glodde på en film, bratz.. varför den var på visste ingen, vi satt bara och dog över hur pinsam den var, ändå slutade vi inte titta.. typiskt söndagströtthet.

Sen kom Kristoffer och kvällen avslutades med att vi alla kollade på Mamma mia, ja inte Patric då för han drog. Den var.. komisk och helt ok.. jag har svårt för filmer där det sponant bryts ut i sång, men denna var ju lite annorlunda så det var ok.

Fan jävla skitsverige! Det var ju vår!!! jag och Carina såg Krokus och snödroppar igår när vi var ute och gick och nu är det snöstorm igen, typiskt på en måndag bläääääääää.

Nu ska jag somna och hoppas jag vaknar upp till vår igen.

Inga kommentarer: