måndag 23 februari 2009

Måndag

Fy vilken hektiskt dag, inte kul att vara brevbärare i denna snö, men tycker mer synd om dom som cyklar brr.. mina fötter var helt dyngsyra när jag kom in på kontoret, som tur var så hittade Christina ett par skor i min storlek, jag har ju minifötter om man jämför med dom andra, och sen hade hon ett par strumpor som var torra, sen var jag nöjd =) tur att jag var ganska pigg idag iaf. Hann inte ens se min darling idag men lika tur det antar jag hah.

ok nu nyste jag typ 10 ggr i rad =O kände mig skum i halsen förut så hoppas inte jag blir sjuk!
Det var visst 12 st brevbärare sjuka i skäris idag, herreguuu, undrar hur många som verkligen var sjuka =)

Nu ett avsnitt av lipstick jungle innan jag sover..

Kul video:

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja...humöret var på topp efter min lilla ramla-i-snöslasket-incident xD