fredag 27 februari 2009

ouch

Har varit hemma från jobbet i 2 dagar nu, var säker på att kräksjukan var på intåg eftersom jag hade samma symptom som Jange och hon har legat helt däckad i ett par dagar, men gick inte så långt för mig, mest ont i huvudet och yr och konstig. Trodde jag var typ bra idag, fick en del gjort.. men så har min mage börjat hugga som fan till och från =( trodde verkligen jag skulle få åka till sjukan förut.
Men men det går väl över.. Stackars pappis ligger på sjukan igen och har fått en propp i lungan och hade visst början till lunginflammation och allt vad det nu var =( när ska det sluta, när får han bli bra? om han nu får det. Ska åka till honom imorgon och hälsa på. Jag får visst förbereda mig på att han ser hemsk ut, söstra hade nästan börjat gråta när hon såg honom. Undrar om han kommer klara detta.

fan fan fan




Imorgon kväll är det iaf The reform uppträdande på kvällen, ska kolla in Kristoffer på scen, ska bli kul! Verkar dyka upp en del trevligt folk också yay. Bara att dyka upp på birkagården kl 20 om ni vill se =)


Sen så börjar det hända grejer på älsklingsmusik fronten nu verkar det som, dom kastar ut en massa kryptiska videos som visst ska innehålla en del subliminala budskap, sen en intervju med dom och deras producent Flood som samarbetat med bla nine inch nails, U2, depeche mode, Sigur rós mm mm





Inga kommentarer: