söndag 22 februari 2009

helg

Ja ännu en helg förbi.. glad på ett sätt om ni fattar haha, men faaaaaen för denna snö! å massa tjock reklam imorgon blää. Oh well man överlever, kommer köra ned varenda brevlåda bara.

I fredags så var jag så trött så jag höll på att svimma, så jag sooov.

I lördags så åkte jag hem till Adam i skrapan och kollade film, Mirrors, men vi satt bara och klagade på alla saker i filmen och pratade mest, så bra var den. Fick lite bra råd från ett manligt perspektiv =)

Jag var verkligen sugen på att gå ut men ingen hade typ pengar, inte adam heller så när Carina ringde och sa att dom var påväg till 54 så knallade jag dit och drack lite, skitmusik dock, var för tidigt på kvällen.
Sen när dom skulle dra så droppade dom mig i högdalen hos Balle, fest! Spenderade dock mesta tiden i hennes rum babblandes.
Sen kom hem och mötte Kristoffer, vet inte vad som hände men jag blev arg på honom och puttades lite tror jag haha smällde i dörr.. jagade efter honom, skrek, grät och pratade ut och sen kramades. Behövligt *rensa luften gräl* Jange kom ut från toan och undrade vad vi höll på med, inte ofta jag blir arg men ibland ligger vissa saker och gror tills man exploderar.
Och mitt i allt detta så skickar Carina 100 sms om att hon vill ha hamburgare hahah
Ja jag kände att det var dags för lite kaos och fick väl lite sånt, men sparar mig nog mest tills nästa fredag =P nej då.

Idag var man seg, Jange kom in å segade i min säng tlls det var dags att göra sig iordning för söndagsmiddagen på älvsjö värdshus, kinamat yes! Vi satt där lagom slitna allihopa, men det är alltid så mysigt för alla pratar i mun på varandra och skrattar, man får en uppdatering om vad alla gjort i helgen. Skön tradition =)
Adam undrade om jag ville gå på gratis ståupp, men orka dra sig in till stan i snövädret =S så det blev filmkväll och Steve kom över. Började kolla vampyrer men vi märkte efter typ några minuter att detta var ren skit, så Kristoffer och Steve drog och hyrde en ny hah. The strangers.. äcklig så nu kommer jag inte kunna sova lalalalaaa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Var ju asbra musik på 54, Robban tyckte nog iof bäst om musiken i början som vi inte tyckte så mycket om...

Fick inte du mina hamburger-sms när du var hos Balle ?

Veronica sa...

jo jag skrev det i fel tidpunkt bara, mitt i kvällen typ *trött*

jo sen när den riktiga musiken kom igång ja, men hörde ju bara några st eftersom vi gick sen.

Anonym sa...

Ja jag FICK ju inte vara kvar :( &%¤#(%#!½&"

Veronica sa...

näe så går det när man tar med gubben ut =P

Anonym sa...

Han kunde ju åkt hem och vi varit kvar....fast tur var det nog att jag åkte hem, iof hade jag nog fått min hamburgare om jag stannade haha.

Men tveksam till att det blitt nån söndamiddag.