måndag 12 januari 2009

zzzzzzzzz

Fy farao vad trött jag är! Nu har vi flyttat in wiiie =)

Eller vi har ju en massa saker kvar som ska hit men nu är dom största och tyngsta sakerna här. Men imorgon ska det bli intressant om jag kommer komma upp ur sängen, min rygg lär strejka kan jag tänka mig. Efter att jag plockat iordning lite i mitt rum och duschat här for the first time så joinade jag Jange Kristoffer och Steve på övervåningen och kollade lite film, mys!
Nu ska jag bara lägga mig i sängen och svimma!

På fredag är det fest om ni vill komma! fyyy slog mig att jag bara är 29 i 2 dagar till o_O

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Lover! :D Det var inte igår!
Kul du har en blogg, som jag hittat till :) Allt väl med dej? Mej hittar du nedan ;) Kramar! Hälsa syrran.

Veronica sa...

NÄMEN HEEEEEEJ!!!!
Undrade vem det var först, reagerade inte ens på att du skrev Lover hahaa.
Hur hittade du hit?? Turbot kanske?
Ja allt är bara bra med mig, hur är det själv? du kanske inte ens ser svaret här, ska nog kopiera in det till dig också =)
Ja ska hälsa alice, hon kallar sig för mange här när hon kommenterar.
Kraaam

Anonym sa...

HAHA.. det är moi =)
Ja det stämmer, hitta hit från henne. Mår bara bra tack, som du kanske såg så har jag blitt mamma, det är så kul =) Kul att "se" dej och GRATTIS i förskott ;) KRAM!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.