torsdag 8 januari 2009

OMFG! *uppdaterad*

Detta ÄR verkligen det bästa jag sett i år och första riktiga *skratta så jag får ont i magen och tårarna rinner skrattet*
Linda gav mig länken, poor Jigsaw hah



Det andra bästa i år är ju självklart hur virrig min syster är =D jag kommer ha måånga historier att berätta om henne när jag blir gammal..
vilket är nästa onsd =P

Btw så har jag inte bloggat ett skit på sistonde, men det kommer väl när jag hunnit flytta in ordentligt och så =) nu har jag iaf brutit första inlägget för året, så nu kanske jag kan sätta fart..

10 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag har ju inget ljud, så såå jäkla kul var det ju inte :( men ser att det är en SAW mask, och det verkar vara samma klipp flera ggr, fast lite kul var det .)

Veronica sa...

ljud är ett måste, det är ju det som är 95% av det roliga =)

Veronica sa...

var tvungen att titta några ggr till innan jag stänger av datorn hahaa, fast du har ju inte sett saw heller, men han cyklar på en sån liten cykel och är läskig, timingen är ju så bra också, man får oftast bara se hans ansikte i filmen och så säger han typ "i want to play a game with you" jaja jag får visa härhemma imorgon annars =)

Anonym sa...

Jag har sett en SAW film .p

Men Jange lurade ju mig, jag fattade ju inte att det var en.

Anonym sa...

Tänkte du Media markt nu .p

Anonym sa...

Apropå *virrig* alltså, haha

Veronica sa...

ja just det glömde.. ja det var det jag tänkte på hehe

Anonym sa...

Hehehe, kul att du garvade åt den ;D Skadeglädje är den enda sanna glädjen ;)

Anonym sa...

denna videon var en bra start på dagen xD hahaha vilket skratt!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.