tisdag 13 januari 2009

villintefylla30villintefylla30

Nedräkningen börjar..
Fest på fredag ja, nu ska min snälla syster hjälpa mig att göra chili con carne i stora lass =) sen ska det fixas bål eller nåt välkomstdricka.

Min rygg klarade sig visst bra efter gårdagens slit, men jag stretchade den innan jag gick och la mig.. armarna däremot hade jag ont i när jag vaknade, skumt det är ju dom jag använder varje dag i jobbet som tusan. Självklart var det ju sjukt tunga grejer som skulle lyftas på jobbet idag då, sen så lovade jag mig själv att inte flytta mer saker idag, sure... jag kommer hem med en massa saker iallafall hehe, jaja kommer väl vakna imorgon och inte lyckas lyfta tandborsten haha

Nu ska jag hoppa i säng, min kusin Maria är i stockholm imorgon så hon kommer hit och hälsar på på dan.

Natti

ps: jagär29jagär29jagär29 haha

6 kommentarer:

Anonym sa...

SISTA DAGEN DU ÄR TJUUUUUUGONIIIOOOOOO .p hahahaaaa.....jag vet hur åldersnojjan känns...

Jaja det är nu livet börjar...du har ju bara varit ett barn tills nu :))

Anonym sa...

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYRRA......PUSSS

Anonym sa...

GRATTIIIIIIIIIISSS!

Steelwheels sa...

grattis i efterskott!

Veronica sa...

Tack!! =D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.