onsdag 9 november 2011

Paris!!

Ja nu är jag här, efter vad som kändes som världens längsta flygresa, tog bara 4 tim 30 min men man kunde inte fälla bak sätet, sätet var rakare än någonsin och nackstödet obekvämt..
Oh well det är varmare här än jag trodde att det skulle vara iaf yay!

Alltså ni skulle se svullnaden på mitt ben, faaaen vad det kliar när det sätter igång, men var inne på apoteket här idag och visade upp benet och fick hydrokortison och allergitabletter som jag skulle sätta i mig dubbel dos av idag för att kicka igång verkandet =) Jag hade en mygga i mitt rum inatt så jag lyckades få 4 nya myggbett också, hittade just ett till på fingret grrrr.. så halva jag ser ut som ett katastrofområde nu med röda utslag och rivsår mm haha..

Är så trött så jag vill gå och lägga mig redan, när jag kom till hotellet och går in i mitt rum så halvdog jag, det var så liiitet, mindre än nåt ställe jag ens bott på i London, eftersom jag redan betalat för hotellet för några månader sen så åkte jag ned igen och frågade om jag kunde lägga till lite pengar och få ett större rum, det fick jag phuu =)jobbigt att rummet ligger preciiiis på vid receptionen bara, men jag har ju öronproppar och verkar inte vara nåt större spring iaf.

Imorgon tror jag att jag ska hitta en sån där hop on hop off buss så man hinner se lite innan alla kommer på fredag och jag byter hotell wohoo, har saknat alla!

1 kommentar:

syster yster sa...

Ja gör det askul att åka runt om det är bra väder.Puss