lördag 25 december 2010

Jamen jahaaa

Long time no see eller nåt!
Gick in här för att leta efter ett kollage som jag gjorde till min syster när hon fyllde 50 men fastnade, blev så sugen att börja blogga igen nu när jag läste igenom lite av mina resor.. måååste försöka komma ihåg att göra det, är iaf som en dagbok för mig själv =)

Julafton var väldigt lugn men mysig hemma hos min kära syster, inte mycket julklappar, skönt =)

Ja på torsdag åker jag till mitt andra hem Holland igen för att fira med Larissa och lite andra sköna tjejer, första ggn jag firar nyår utanför Sverige, är sjukt taggad!
Vill så gärna lära mig nederländska, är sån rolig blandning av svenskan och engelskan på nåt sätt, förstår ganska mycket av det när det skrivs ner och liite när det pratas, jämförde lite ord med Larissa igår och sa att jag verkligen ville plugga det och hon sa you should learn dutch and then move to Holland. =D Då sa jag att det kanske kan bli aktuellt med en språkkurs där iaf.
Oh well jag har alltid så mycket planer som inte alltid blir av, men ska nog fan försöka mig på det.

Inga kommentarer: