lördag 4 september 2010

Memories from Finland



I made it snow =P

13 kommentarer:

Tessan sa...

ja det är så jäkla jobbigt för det gör att jag inte kan jobba titt som tätt och man vet aldrig när man är på en resa om man ska få ont eller inte :(

tack! ja herregud, inflyttningsfest blir de3t hehe. lär väl bli i oktiber någongång (-;

Jenny sa...

Det var inga små snöflingor du lyckades skapa den dagen XD

Tessan sa...

det borde hon hehe :P hon är så himla duktig...jag blir så avindsjuk på alla som kan sjunga, jag vill också kunna :P

Tessan sa...

sv; ja m,en du hade ju också en såndär jobbig period, det kommer jag ihåg =( det e skitjobbigt just nu. ska till exempel ut i helgen och jag ser fram emot det på ett sätt, men samtidgt får jag typ ångest över att veta att jag ska befinna mig bland så mycket folk. jag vill liksom inte :S

Tessan sa...

sv; ja...som tur var har jag en riktigt bra vän som ringde och blev skitarg på mig (tack och lov måste jag säga). hade hon inte ringt och frågat vad fan som pågick och bli arg för att jag inte hört av mig etc så...ja, då hade jag fortfarande gått instängd i mitt lilla skal och förnekat att jag inte mår bra...och det skulle sluta med att jag har noll vänner kvar.

men..sakta men säkert så blir det väl bättre. man får ta det i sin takt bara helt enkelt och göra sånt man mår bra av =)

Tessan sa...

jag älskar holland! och språket är väldigt likt på ett sätt....jag kudne förstå holländska när jag bodde där men att prata...det e lite svårare..dem har så konstiga ljud på sina uttal haha :P

hehe tycker den ser högre ut än vad den säkert är. den ser liksom ut att vara typ...högre än till exempel fritt fall men är ju inte ens hälften så hög :O

mycket psykiskt just nu och att jag beger mig ut på banditfest ivkäll känns nästan som ett under. har tyup ångest att gå utanför dörren men...det ska väl gå bra...hoppas jag haha.

nej jag bytte nummer i somras, men har varit lite dålig på att se till så att alla fått det. 0722 52 13 94 är det som gäller nu. dock knasar min telefon med att ta emot sms och samtal ibland så om du skulle skicka något och jag inte svarar så kan det vara för att inget kommer fram :S

Tessan sa...

sv; ja men vad har hänt med dub fot btw? =(

hahaha alltså drömmar kan vara så sjuka :D men de fascinernade hur man ofta drömmer om saker som man sett något om precis innan och hur man får ihop allt...som till exempel att du läst om idol och så var Weise med i drömmen :P

Tessan sa...

hahaha alltså jag älskar Saw-filmerna! Dem är så smarta...men sjukt råa. Jag är glad att jag inte hann äta middag innan utan åt efter filmen hahaha (-;

Men jag tycker den var bra! Dock fanns det ingen riktig poäng i att ha den i 3D för ... det märktes inte :S

Tessan sa...

woooot? nästa vecka?

jag ändrar min FB status till ''är det nästa vecka snart?'' hahaha!

Tessan sa...

oh my! bloody fantatsic :D

haha ja men...jag kom inte på ett bättre ord än sexy mama hahahaha! (-;

Tessan sa...

det var dem första butikerna ja tänkte på också men de e heeeelt tomt! :/

nu har jag dock hittat ett gammalt linne i garderbone jag ska klippa sönder haha. det får bära eller brista xD

Tessan sa...

steker köttfärs med hakad paprika, morötter, lök, majs (ja vad man nu vill ha). i med taco kryddan. koka pasta. blanda allt i en ungsform. sen på med ost högst upp (hade dock lite väl lite hehe) sen klickade jag cremefraich högst upp också lite här och där.

sen in i ugnen tils man tycker det ser bra ut....sen äter man upp allt på en gång haha (;

Tessan sa...

steker köttfärs med hakad paprika, morötter, lök, majs (ja vad man nu vill ha). i med taco kryddan. koka pasta. blanda allt i en ungsform. sen på med ost högst upp (hade dock lite väl lite hehe) sen klickade jag cremefraich högst upp också lite här och där.

sen in i ugnen tils man tycker det ser bra ut....sen äter man upp allt på en gång haha (;