tisdag 12 maj 2009

Missing it!

Vaknade, lämnade bilen, Carina hämtade, åkte till jobbet.. jobbade, slutade, åkte hem till Carina, tittade på vänner, åt, jobbade, kom hem, diskade... nu sängen strax. Faan måste ju hinna ringa folk!! Adam smsar ju iofs och ringer så han är typ den enda jag hunnit med, förutom utekvällen i lördags då.. men imorgon ska nog vara en lugnare dag, har jobbat undan det mesta och borde ha kvällen fri imorgon aaaaaaaaaaaaahhh skönt!

Idag kom chefen och villa prata med mig om sommaren, han ville att jag skulle jobba i företagscenter i 4 veckor, ja plus övningstid också.. men om jag jobbar kväll kommer jag vara den som är ansvarig och ska kunna allt, för man måste vara 2, men den andra personen är typ inhyrd och kommer typ bara vara där för att.. vara där? så det kommer nog helst bli mornar för min del.. får se hur upplärningen går.. men chefen trodde jag oroade mig i onödan, att jag hade mycket i huvudet redan efter alla år.. Sen sa ena tanten i FC att hon trodde det skulle gå som en dans.. jag vet ju egentligen inget om brevbäring från början, utan mer om försändelser och sånt, truetrue, men mycket har ju ändrats och så, fast skulle visst vara enklare att använda kassan nu iaf, skönt.

Såå nu avslutar jag dan med en grym bild som jag tog i en trädgård i Irland =) ja ett par till därifrån får det väl bli när jag ändå håller på.. men den på vattnet blev jag nöjd med.









Marie smelling my dollars hah

3 kommentarer:

therese sa...

nej tyvärr inte fallskärmutbildningen :P men det hade vart skoj! det här är en ky-utbildning inom musik&event ( http://kymusikevent.se/ )

hans twitter är nog QuickEye :)

mange sa...

Det ser jättefint ut, sagolikt

Anonym sa...

Jättefina bilder!! :D
Låter riktigt nice med jobbet oxå tycker jag! Du kommer klara det! :D *krama*