tisdag 12 maj 2009

Hinner inte med mitt liv!!!

haha.. näe men tiden går ju så snabbt jämt när man jobbar hela tiden..
Har iaf lyckats få in alla bilder på min dator ikväll.. men ja.. bara resten kvar då =S
Imorgon ska jag lämna in bilen för däckbyte, liite sent, men skitsamma.
Sen jobbjobb igen.
Ska antagligen börja jobba lite i företagscenter, dvs i kassan på jobbet =S det var läääänge sen jag stog där kan jag säga och allt har nog ändrats 100 ggr. scäry, men jag tycker om förändring och att variera mig så det blir nog bra =)
Här är ett kort på mig sista dagen i LA iaf, njutandes av solen hos Sandy.. VART ÄR SOLEN?!!!
äsch blev ett par bilder till =) i oordning, aaaaan har ju 1000tals bilder att gå igenom!!!!
Natti!






Big ass city, och det är bara en liiiten del.










hahaaa åt Lily uppe i hörnet



2 kommentarer:

Jenn sa...

Önksar att jag kunnde ha åkt oxå. Men men...nästa gång kanske.

Anonym sa...

Underbara bilder! :D jag blir så glad när jag ser bilder i din blog :)