lördag 28 mars 2009

Sojabönor

Jag orkade som sagt var inte åka omkring på sommardäcken ikväll som jag skrev om tidigare, så jag orkade inte stanna till och handla nån mat. Så middag blev en nutrilett.
Sen så tinade jag några räkor och åt för ett tag sen.
Kom på att Jange tipsade om sojabönor när vi var på willys sist,så jag köpte. Jag har ju inte mycket sötsug kvar kom jag på häromdagen, är nog för att jag äter en stadig frukost varje dag, riktigt grovt bröd med nåt nyttigt på, som keso, fetaost eller makrill, musli som inte är sötad mm. sen typ en nutrilett eller naturdiet, till lunch med ett äpple, jag älskar naturdiet smoothies så det blir oftast nån av dom, eller den vanliga chokladensmaken.
Men nu när jag satt här trött och ensam så var jag sugen på nåt så jag tog fram påsen med sojorna.. jag åt några stycken, salta och goda.. blev asmätt! ok... yes! beachen här kommer jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt, gumman! Du är ju fan hälsofreak snart ;D hihi