måndag 30 mars 2009

I´m coming to get ya.

Crap vad trött jag är just nu, har just ätit råris med fiskbullar till middag.
Mysdag att jobba idag faktiskt, måndag till trots. Sen efter jobbet drog jag till gymmet och stod på crosstrainern i 45 min, sen vart jag så pepp så jag drog och solade också.
Har fan inte ätit nåt godis på hur länge som helst känns det som, förutom lite kladdkaka igår kväll som jävla söstra lockade med =P
Så jag fick ångest och gick ut och gick snabbt som attans i 45 min.

Iom att jag var så stressad förra veckan så bestämde jag mig för att ha en luugn helg med inga måsten, jo jag tvättade,diskade och städade liite iallafall. I fredags var det ju oväder så då var jag bara hemma, i lördags så drog jag å syrran och hämtade min bil, sen åkte vi till Sea och handlade hundpinnar och jag fick hälsa på sötisen som jobbar där =) Sen iväg och hämta upp Jange som skulle fota Patrics lägenhet, vi fastnade där ganska länge, han hade ju nya guitarhero, The Kill FTW =D
Vilka rockstars dom va, ni ska få se bilder härunder..

Sen drog vi hem, Jange svängde ihop en god middag, vi kollade gamla hemmavideos och drack Mojito mmm. Sen var det dags för earth hour och vi tände massa ljus och satt och babblade och drack bärs. Vi gick tom över tiden, gjorde vi för alla jävlar som inte släckte! Näe, var så mysigt.
Sen spelade vi lite guitar hero, eftersom Patric hade ett överblivet spel som vi fick. Men min motorik funkade inte så jävla bra efter alkoholen och tröttheten. Så jag kollade mest på Jange.
Sen så tvingade hon mig att sova i hennes säng eftersom Kristoffer var i Skövde hah, hon lockade med disney, valde Dumbo.. hann väl kolla i några minuter, kände att vi höll på att somna så vi släckte och däckade.

Vaknade och tyckte jag var duktig som gått upp i tid.. men hade förstås glömt att det var sommartid, tööööpiskt!

Näe nu är jag typ fördig för sängen..






















3 kommentarer:

thereselarsson.webblogg.se sa...

hej, ja tack det är så skönt att vara frisk nu =)

http://jagefrisk.blogg.se/ är det vi pratat om. handlar om en ung tjej som fick cancer i magen.

well...jag tycker det är en jättemysig stad, även fast jag inte utforskade så mycket som jag hade velat förra året. trevligt folk överrallt, fin natur.. jag har varit i alanya förut, men marmaris tyckte jag om mer. ligger så mysigt inne i en vik =) i sommar dock vill jag utforska mera. jag ser sååå fram emot semester...eller sommaren här i sverige till att börja med, haha. VÄRME VÄRME VÄRME ;)

Anonym sa...

glömde säga i kommentaren att HEJA för träningen! :o Hurtig-rut ;D

Veronica sa...

Therese: aha ja jag tror jag varit därinne förut och grinat lite =/

Linda: yaay =) ja jag är glad att vara igång.