tisdag 10 februari 2009

This is war!

Kanske det blir =P

Är heeeelt slut i huvudet idag!! Igår lallade man ju bara med och tittade mest, men idag var jag ju verkligen tvungen att tänka.. det är ju jobbigt =)
Nej men lång dag kändes det som, får se hur det blir imorgon. Glömde ju berätta det roligaste som hände igår när jag vi satt i bilen, jag sitter och ska köra iväg, eftersom det är trångt i bilen nu när vi är 2 så satt Samuel med posten i knät och benen lite vidgade, jag skulle växla och tittar ned på min hand.. som jag håller på hans knä.... hahaa, sexuella trakasserier på en gång liksom =P
Dom är så mysiga på jobbet, hon i kassan sa att nu gick skäris verkligen miste om en duktig tjej och Samuel höll med, så sköönt att känna sig uppskattad för en gångs skull, skitcheferna i skäris kan ta sig i baken =)

Pappsen fick bli inlagt på sjukhuset idag, han skulle hämtas med sjuktransport men det kom en ambulans istället, han som inte vill att grannarna ska se eller undra.. Han ska få en portacat inopererad, där han kan få näring iom att han knappt äter, lättare för dom att ta och ge blod också. Jag och Carina satt och fick tårar i ögonen i köket när hon berättade att han sagt till mamma att han nog inte kom hem nåt mer. FAN VAD HEMSKT! Att redan se sig själv som förlorad.

Näe nu ska jag försöka koppla bort tankarna en stund och hoppas på att jag kan sova sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad glad jag blir att det känns bra på ditt nya jobb :D :D

Jävligt tråkigt med din pappa dock :( *krama om*

Veronica sa...

=)
*kram*