måndag 9 februari 2009

Jävla Ticnet!

Trycker mig in på ticknet 8.55 imorse.. står att jag måste stå i kö blabla.. ok 2 minuter i 9 så kommer jag in på sidan, jag loggar in, går till madonnasidan, trycker på länken och vips så är jag placerad i kö igen... och där sitter jag....siter...sitter... i 1 timme och en kvart!!! samtidigt som jag ringer utan framgång, sen när den jävla stapeln som visade hur lång tid man skulle sitta i kön var full så stog sidan och hoppade en bra stund.

ERROR!!!



=O =O =O =O *pistol mot tinningen*

sen var jag tvungen att dra till jobbet, tack för den ticknet! proffsig site ni har! Så ingen Madonna i sommar då.
Fan vad jag hade lust att springa och tillverka nåt explosivt just då kan jag säga.

Men resten av dan flöt på bra, fin vårväder förutom att det var kallt. Samuel som jag åkte med är så jävla grym, vi satt och fnissade i bilen halva dan, skönt att ha en arbetskompis sådär för iaf några dagar. Det enda är ju att allt är ju lite snurrigt första dan, just när man kör i ett område man inte är van vid, men det sätter sig väl tillslut.

Usch min lilla pappa blir aldrig bra, han ska få sjuktransport till sjukhuset på torsdag för att dom ska gå ned och kolla i halsen igen, det är så hemskt att se honom så klen, ena saken efter den andra händer hela tiden, han får ont bara han äter eller dricker det minsta, så han har ju rasat i vikt =( ja en massa andra mindre trevliga saker också, men fan.. Ha honom i era tankar, om jag vore troende skulle jag be er att be en bön för honom, men jag tror på positiv energi =)
Söta pappsen
<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

på spelningen? yes yes jag följer med...jag måste ut och se världne lite, ahhaha!

åh,fasiken va trist om din pappa :( hoppas verkligen att han kommer bli bättre <3

Anonym sa...

Jag tänker absolut på honom! Ofta, ofta dyker han upp i mina tankar. Jag hoppas att all positiv energi jag försöker att skicka hjälper! Hälsa honom från oss här hemma (och mor din också såklart!)

Trist med Madonna, det satt en kille från Ticnet och snackade i radio på morgonen och han sa att dom hade inga problem alls och det hade dom inte haft heller... Ehhh va?

Veronica sa...

Ska jag göra =)

haha ok har gört att fler har klagat! Jag skickade ett mail till dom iaf.

Anonym sa...

meh, Madonna är så överhypad iaf! ;)

Veronica sa...

Jo men jag har en syster som älskar henne =) Och skulle ju vara kul att se henne en gång iaf, sen att åka på en liten trip till götet är ju inte fel.. Men nu släpps det visst biljetter till en extrakonsert snart =)