måndag 16 februari 2009

Hijacked heart!

Allt var ju så bra, varför skulle du komma med dina jävla blå ögon och förstöra.. eller dom har ju iofs funnits där ganska länge utan att jag upptäckt dom, men varför ska du va så jävla snäll, go och rolig för då!!!! *STÅNGA MIG!!* =P
Detta kommer inte sluta bra, som sagt, *Veronica är det du som snyftar i hörnet?* haha
skitskitskitskitskitskit, både längtar och bävar inför att gå till jobbet.

Imorgon tänker jag gå på ett spinningpass efter jobbet, om jag får en tid dvs, märkte att jag inte hade nån pinkod så att jag kunde boka på nätet. Skönt att jag väknade och kände mig smalare, klev upp på vågen och jag hade gått ned =) Kanske är dom mer regelbundna måltiderna nu när jag jobbar. Klippte mig äntligen igår sköönt! Var tom en byggarbetare som glodde som fan efter mig idag haha

NU JÄVLAR!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men nu! För mycket intressanta saker i ett kort inlägg!!

1. Vem är Blue-Eyes??

2. Vart går du o tränar?

3. Hur ser din nya frilla ut?

och som en avslutning, som jag får från dina sms: Meddelandet Kräver Ett Svar ;D ;D

Veronica sa...

1. En pojke på jobbet ssshhhh =P får berätta mer nåndag över en fika eller så..

2. Jag tränar på worldclass på ibis hotell i hägersten.

3. Min frilla ser ut typ som förut, det hade växt nåt så sjukt så jag bara kortade till det lite =)

Vaddå som avslutning på mina sms?? *förvirrad* =D

Anonym sa...

haha håller med linda där....we want (kräver!) answers, hehe ;)

nej men det är lite jobbigt faktiskt att vara sådär kär...love sucks :S

ja tack, de va jättekul att det gick så bra.

Anonym sa...

haha så hade du precis svarat ;)

varje gång man får sms av dig står det någonting i stil med att ''sändaren vill ha ett svar, bla bla bla''. didn't you know? haha :P

Veronica sa...

vaaaaaaaaaaaa nääää? nu måste jag ju testa det, fan alla har gått och lagt sig.. måste testa imorgon, sjukt =D

joo det är lite jobbigt iom att det är kompicerat, jag kan inte direkt råstöta på honom =P
Kan nog inte låta bli snart iaf hahaa

Anonym sa...

jaa det står alltid "meddelandet kräver ett svar" när jag öppnar dina sms ;D

Veronica sa...

Jag hittade nog vad det var, "begär svar" *på* stog det, så nu tog jag bort det hehe