lördag 14 februari 2009

Fredag!

Vaknade imorse och kollade mobilen, hade fått ett sms som gjorde att jag inte kunde somna om.. Faen vad livet är orättvist ibland, jag tänker på dig min kära vän!

Sen ramlade jag in på jobbet och insåg att jag... för.. första.. gången.. på ett par år.. är typ kär, FUCK!
Inte ens i den personen jag kollat in från början.. hur gick det till? Jag är iaf screwed, jävla hjärta leave me alone!! VILLINTEEEEE!
Kommer väl inte ha måndagsångest på ett tag då haha. Trivs som fan iallafall, chefen ringde och kollade att jag var ok under dagen och alla frågar hur det gått, jag är inte van! I LOVE IT! Känns som om jag kommit hem =) Appropå det så kom pappa hem idag *glad*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det måste vara en jäkla skillnad från förra stället......Jobbat i 7 år, och dom "glömmer" bjuda med dig på julbord...bara en sån sak. Och inte ett *hejdå* av chefen....idiotställe.

Anonym sa...

åååh va mysigt, you're in looooooove :P

och va skönt att din pappa fick komm hem! =)

Veronica sa...

Näe det är inge mysigt, Bara jävlars jobbigt! Jag är typ i en slags sits där jag inte kan göra så mycket =/ BAJS!!

Anonym sa...

okej, alla i en kör nu då: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!
;D

*krama*
Glad för dej, gumman :)

Veronica sa...

Tack men DET ÄR INGE KUUUL!!! =)