söndag 1 februari 2009

2 år sen..

För 2 år sen idag var jag i London för första gången och såg 30 seconds to mars för första gången =) Drog med Lotta och jag kunde riktigt känna hur jag förändrades i denna stad, ja det har ju blivit en del återbesök kan man säga haha.

Kommer ihåg efter konserten när jag fick berätta för Jared hur deras musik hade förändrat mig, att den fick mig att vilja börja leva igen hehe smörigt kanske men det var så =)
Han tog tag i min arm och utbrast OH thaaaank you sweetheart!! fy fan vad jag skakade efteråt på gatan när jag försökte knäppa jackan hehe.


Har inge bra bilder, tog kort med min skitmobil, men iaf..






Hittar inte den bästa videon därifrån nu, men vi fick iaf veta att det skulle vara en show till i April redan.. I knew I would be back.



6 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja jävlar vilket fint hotellrum vi hade där *skrattar* Minns inte riktigt men visst var det nått med TVn som vi skrattade så åt? Minne som en guldfisk, man börjar väl bli gammal... Alex tjatar om att få åka till London så kanske, kanske tar vi en tripp dit snart, jag ska dock bo på ett annat hotell tror jag ;)

Anonym sa...

ja..jag kommer inte ens ihåg om vi bara sågs och sa hej där? eller var det bara den andra veronica jag träffade då kanske....ja vetta fan, haha. men tur nu iaf att vi känner varann :D

synd som fan dock att jag inte hade råd förra året att följa med på alla spelningar som vi planerat från början :/

Veronica sa...

Lotta: Jag kommer inte ihåg, vi skrattade väl åt det mesta i rummet.. Den var liten och satt fast? eller var det fjärrkontrollen som satt fast eller det var nåt =)
Ja Det gäller att kolla upp hotellen bättre innan man åker, London är full av såna där pytterum =)

Anonym sa...

Jaaa så var det! Fjärrkontrollen satt väl fast i en kedja? Sen fanns det typ 3 kanaler att välja mellan :) Och så satt vi inne på toan och rökte för det inte gick att vädra på rummet så det stank som fan annars! Haha, det var tider :)

Veronica sa...

haha ja just det =D
Åh det var ju fan "varmt" där *åker* hehe

Anonym sa...

Åhhh...Electirc Ballroom...
Fan vad jag saknar den dagen.