söndag 1 februari 2009

1 år sen

Haha ni hatar mig eller hur? =)
Men skiter i, är så kul att gå igenom minnena och jag har inte så mycket annat att blogga om än allt kul som jag missade i helgen. Jaja jag behövde en lugn helg känner jag. Ska strax iväg och äta söndagsmiddag på Älvsjös kinakrog..

Iaf förr ett år sen så Hade jag och Jenny legat i sängen i typ ett dygn och ätit en massa fruktsallad och druckit smoothies, kollat på tv och kurerat oss. Vi var sjuka som djur, vi hade nästan tvingat oss att åka till Bristol fastän vi hade planerat att ta en lugn dag. Men vi sket i det.



Så vi checkade ut från det mysiga hotellet och åkte till ett hostel i en annan del av staden där vi mötte Mary från Louisiana för första ggn. Hon hade fått sitt bagage borttappat iom att hon fått byta flyg och sånt, fy.. Men gud vad jag tycker om den människan, vet att jag ahr en plats att bo på om jag nånsin åker dit.
Sen så kom Moran och Shani från Isarael och Linda från Lettland. Jag tyckte synd om dom som skulle sova i samma rum som mig, jag hostade som en gris.. ok grisar hostar nog inte, men iaf =)
Jag var aslycklig att det fanns tvättmaskin där!! hehe

Mary skrev igår:
*getting nostalgic*

A year ago today, I was on a very delayed flight to Houston, en route to the UK. Which led to being rerouted to London instead of Birmingham, my luggage going to Newark, then Birmingham, getting on a peak-hour train with a non-peak ticket, getting lost in Birmingham until the friendly police officer pointed me in the correct direction, and finally meeting five very lovely girls from Israel, Sweden and Latvia at the hostel who became very dear friends over the course of my very first solo trip across the pond.

All because of 30 Seconds to Mars.

Yearbook wait aside, CD wait aside--the best gift these guys have ever given me are the friends I have made through their shows and this board. And I can't thank them enough. For that I'll wait until 2012 for both YB and CD. Seriously.

och

Jenn I was so happy when you and Veronica showed up at the hostel. And was so sorry that you guys were so sick! Subway is love. :)

Hade glömt att vi gick till subway och åt mackor, köpte dom godaste kakor jag ätit typ.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Brimingham, Birmingham...
Sitter här med tårar i ögonen och minns tillbaka till den där härliga dagen.

Såg föresten att den där filmen med trollet skulle gå på TV här i Sverige och minnena kom tillbaka när vi låg där i sängarna och hostade och försökte kurera oss.

Saknar er allihop.

Veronica sa...

filmen med trollet? *senil* =D