torsdag 25 december 2008

Världens bästa syster!

Hade en mysig jul, fast annorlunda och lite konstig, men bra ändå!

Men idag är det en speciell dag! Carina Fyller 50. Sjukt! Hon kan festa på lika bra som jag vissa dagar, håller igång hela tiden och ränner omkring mest hela dagarna, städar och fixar jämt. Det enda som det är "pansjovarning" på är att hon somnar framför tvn ganska ofta nu för tiden haha. Det kan ju jag också göra såklart, men hon har verkligen aldrig förstått människor som kunnat somna framför tvn förut =)

Hon har varit allt för mig ända sen jag var liten, Syster, bästis, mamma (även fast jag har en mamma också) you name it! Hon är den som sätter alla andra framför sig själv.
Virrpanna nummmer ett =D Jag och Jange skämtar alltid om att vi vet vad vi har att vänta oss, att vi kommer bli som henne =)
Men det vore nog inte så dåligt iallafall, att ens komma i närheten att bli så fin som hon.
Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj nu grät jag en skvätt....fy faan gulligt skrivet..Det sjuka med åldern är att man känner sig likadan men det är när man ser sig i spegeln man inser att man inte är *likadan* HAHAAAA.

Får väl se i morgon, kanske vaknar med permanentat kort hår och hatt.

Puss till världens bästa söstra.

Anonym sa...

hatt? haha
sweet

Veronica sa...

=D
blev lite tårögd själv, våran jävla familj alltså!! =P

Vi kan gå och hattshoppa i veckan haha