torsdag 25 december 2008

Jävla Tomte!

Jag somnade till och sen så var det nån som var i köket och röjde så jag halvvaknade, men sen så hörde jag ett ljud som påminde om sommaren, som harkrankar brukar låta när dom kryper efter väggen. Så jag reagerade, finns ju knappt några kryp om vintern, tände lampan och det var ju självklart nyckelpigan "Tomten" som härjade på väggen ovanför mitt huvud. Vart lite rädd igen om var tvungen att sätta på datorn och googla.. Men hittade inget om att nyckelpigor kan döda människor så jag antar att det är säkert att gå och lägga sig igen, fastän att han sitter på väggen och glor på mig o_O Han slutade flaxa så fort jag tände lampan så han har säkert nån baktanke, men vad är det värsta som kan hända?

*försöker somna om*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaa, trodde den typ var i ide, men du har väl stört hans rytm nu så han fattar ingenting säkert...tror du kan vara lugn i allfall *den är nog inte så farlig*

Veronica sa...

ja nu har han visst gått i ide på min vägg för den har inte rört sig sen jag tände lampan och han satte sig där =O