onsdag 17 december 2008

Tröööött

Så länge var man pigg.. Kämpat hela dan/kvällen med att hålla mig vaken, fattar inte, men det är väl jobbet den här veckan som tröttar ut en, snart slut iaf, skönt.

Jag har lite svårt att få ekonomin att gå ihop nu dom sista dagara, för det är fler saker som jag måste beställa innan helgen, julklappar och födelsedagspresenter då. Ville inte ta av mina sparpengar, dvs respengar som jag sparat, men kom på att jag hade en massa småpengar som jag haft i rör hur länge som helst. 1500kr vart det wiie, ska åka och växla in i morgon, I made it!

Min pappa fick nya tabletter för sin arm och sitt bröst som han har ont i igår, han såg lite gladare ut och dom hade verkat bra sa han.
Sen hade han skickat ett sms till Carina (min syster) imorse och bett henne ringa upp, han brukar ju aldrig klaga i onödan typ. Dom hade slutat verka och han hade inte fått sova nåt inatt stackarn, fyyy vad trött han var. Men tur att han har en sån gullig doktor som sa att han skulle skrivas in ett par dagar så dom kan gå igenom honom grundligt. Så tråkigt att han aldrig får bli helt frisk. Kommer ihåg i höstas när behandlingen nästan var slut och jag körde honom i bilen, det var fortfarande soligt och höstmysigt och han var så pigg och glad och satt och stampade takten till musiken och verkade nöjd med livet. Vill ha det så igen. Hoppas han får spendera sommaren på landet i år. Puss på papps <3

Inga kommentarer: