onsdag 17 december 2008

Pigg å alert igen

Var banditfest på ROQ i lördags, var skitkul att träffa gänget igen, se dead by april även om det inte var många låtar som spelades.. Airbourne såg jag inte för då hade jag äntligen hittat en stol att sitta på en stund och vilade mina ömmande fötter.. hade inte haft högklackat på ett tag. sen se killarna komma ut sjungandes i luciatåg haha underbart!
Fest tills det stängde kl 3! Jag, Jossan, Michaela, Linda, Ilan och Daniel drog oss uppåt Odenplan.. 30 seconds to mars tjejer som vi är så blev det ju självklart helt traditionsenligt lite skönsång från oss, vi är såå normala som alltid, fast tom killarna sjöng ju med =) Ja det roliga var att medans vi stog och gapade Attack för fulla halsar så kommer det ett gäng och börjar puckla på varandra vilket typ slutade med att vi stog och asgarvade åt ironin "run away run away I´ll attack" så det kanske var vi som avstyrde bråket vem vet.. dom lär ju blivit paffa åt att vi stog och skrattade iaf..

Ja sen var det ju då söndag och ännu högre klackar, limofärd å god mat å skratt å vin å champagne å drinkar å allt. Alla var i fin form.
Sen kom då helvetesdan ifrån helvetet:
Måndag!


Måndag veckan innan Jul!

Fy.

Fan.

Bra planering där.. Ja ja jag överlevde, somnade efter 23 igår.. vaknade iofs 2.30 igen och var vaken i några timmar men somnade om sen igen och idag är allt tillbaks i det normala igen, skönt.

Inga kommentarer: