tisdag 2 december 2008

SKITNAGLAR!!!

Jag hatar dom under dessa mörka månader, går ju inte att få nån ordning på dom! Nu hade alla blivit jämnlånga men eftersom jag har ett så bra jobb för naglar så gick en av idag *grr* och så köpte jag nått lack för att motverka att dom skivar sig men nu skivar dom sig ju ännu mer, BAJS!! jaja *börjar fila*

Har börjat slå in julklappar idag, skönt att slippa sitta och slå in alla dan innan julafton som jag brukar =)

Imorgon bitti ska några komma hit och ta ned pannan, sen har man inget varmvatten eller värme i ett par dagar =S får duscha hos Carina.

Imorgon kväll är det Bullet for my valentine konsert =D hade helt glömt att det var redan, ska bli nice, hoppas det blir minst lika bra som sist!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Näe det får du inte .p

Veronica sa...

ameh =P nu slapp jag iaf..