torsdag 4 december 2008

kaaaahahahaaaalllllt

Nyss hemkommen från konserten, vart lite besviken faktiskt för ljudet var bajs, blev lite bättre på slutet men innan kunde man typ stå och prata i låtarna.. Så det slog inte förra gången. Bilder och videos kommer väl upp sen, om inte annat på min bilddagbok. Mötte upp Jossan och Michan efter konserten, sa hej då till Linda och gick ut för tjejerna ville kolla in bussen..
Sprang på Frida och gänget som vanligt, kunde ju förstå att dom skulle vara först på plats och prata med crewet =)
Hade askul och skrattade åt alla ho ho hoooes (groupisar) men mina stackars tår är förfrusna och jag skakar.. påminner om turnen i februari buuuäää. Har iaf spolat fötterna i varmt vatten och satt på mig mina mysstrumpor som jag fick av systra nån/några jular sen, dom är bäst! nu blir det strax hopp i säng. Ska bli sååå niiice efter 3 timmars sömn inatt! Dubbla täcken kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha läste att du *spottat fötterna*

Veronica sa...

haha det hade ju varit...lite äckligt