måndag 3 november 2008

Jahapp

Så skönt att jobba idag igen! Även om jag sov skit inatt så är jag pigg som en lärka, vilken iofs inte bådar gott för den kommande natten =) men skitsamma, jag är van att ha sömnproblem. Kändes som jag fick en satans energi att få komma ut bland folk och in i vardagsrutinen igen.

Jag vill till Liverpool DAMMIT! Jag har funderat fram och tillbaka ganska länge på att åka men sket i hela saken för ett tag sen, det är Mtv gala där på torsdag. Idag såg jag hur många roliga människor som ska åka dit, en massa kompisar som jag längtar efter aaarghh. Sen som toppen på allt så kommer såklart 30stm dit. faaaen lockar som tusan! Om jag inte varit fucking sjuk så hade jag kunnat åka... BAJS!
Oh well får titta på 30 på tvn och hoppas alla andra darlings får det kul!

hmm man kanske kan hitta på nån eftersjukdom till eller? haha näe.

Inga kommentarer: