måndag 21 april 2008

Söndag

Idag var det fint väder, drog hem till söstra min och slappade lite.. Sen drog jag och Kristoffer och köpte lite snarr och läsk, sen kollade vi på film, The invation
Den var helt ok! Stackars Kristoffer får alltid vänta på oss innan han får titta på film, alltid saker som kommer emellan.. Idag hade vi äntligen satt oss och han hade tryckt på play och man kände verkligen att han kände "äntligen" då utbrister Jange med barnröst "Nu skulle ja vilja ha popcorn" Kristoffer pausade på 1 sekund och irritationen var TOTAL!!! hos honom iaf för vi skrattade så vi grät.. Men Carina erbjöd sig snällt att gå och poppa medans vi kollade vidare =)

Nu sitter jag vaken för att vänta på att jävla Swedbank ska öppna efter tekniskt uppehåll till kl 03.. yess vad bra det verkar gå! Jag och Jange ska ju shoppa på blush.se och jag måste överföra pengar till kortet grr. Det finns bara 1 mascara kvar av den jag vill ha, annars hade jag gått och lagt mig redan =/

Inga kommentarer: