onsdag 23 april 2008

I need some kind of release!

Jag ska ju ut och resa snart igen, tourstalka lite som vanligt! =)
Folk tycker man är mentalt störd och ber en gå till en psykolog.. Många tror att det är enbart för Jared Leto man åker och hoppas på att han ska be en att bli hans fru =D Men nää det är en sån gemenskap! Man träffar så sjukt mycket roligt folk på vägen, man får resa och se en massa nytt.. sen samtidigt se en kick ass show eller flera.

Nu blir det ju bara roligare och roligare att resa iom att man får återse en massa människor man saknat..
Iaf alla som tycker att jag är dum i huvudet: I don´t care! Jag har kul som fan och det har inte du =P Om det inte varit för 30 seconds to mars skulle jag inte varit den person jag är idag, låter stört men jag upptäckte dom när jag var som mest nere i livet och trodde det bara var att lägga sig ned och dö, utan dom så hade jag inte haft hälften av mina kompisar jag har idag, jag hade inte rest och fått dom upplevelser som jag gör/får idag, jag hade nog knappast haft inställningen till livet som jag har mm mm.

Ja det är ju bara jag som kan ta tag i livet och göra det till det är såklart, det har ju inte dom gjort, men dom hjälpte mig en bra bit på vägen iaf.
And for that I will always be grateful! vet inte varför jag skrev det på engelska? haha


Iaf denna gång flyger jag till Berlin den 4e maj, konsert där den 5e, buss till Hamburg på morgonen den 6e.. konsert på kvällen. sen ska jag ta mig till Edinburgh den 7e med diverse flyg och tåg.. inte konsert förrens den 9e så man hinner ta det lugnt ett tag.. sen skulle jag egentligten åkt till give it a name i Sheffield.. men så mycket krångel kring det och jag kommer nog bli sjuk denna gång igen då eftersom jag skulle bara få ett par timmars sömn på en nattbuss om ens det.. så jag åker till London den 10e på en gång istället. GIAN den 11e sen är det slut!! Den 11e kommer Carina Jange och Patric till London sen ska jag hänga med dom där till den 14e =)

Sen kommer man väl få depression igen för att jag vill ut och resa igen och jag har typ redan använt upp mitt års semester =P

Inga kommentarer: