onsdag 2 november 2011

Snabbis

Att blogga alltså =)
Långa dagar känns det som, samma med nätterna sjukt nog.. Skönt, vi har haft lite molnigt men ändå fått mycket sol, blåser ganska mycket vid havet. Carina vågade inte bada i havet för hon tyckte det var kallt, men det gjorde jag =) inte lika varmt som förra året men det gick an.

Det är som en spökstad här nu, några restauranger och hotell öppna och möter man människor så är det Svenskar. Men det är mysigt ändå, så länge det är sol så är jag glad! På fredag bär det av mot bergen och då kanske man svettas ihjäl vad vet jag =)

Är lite pirrig, jag är livrädd att jag ska bli kär i en hund eller nåt. Vi håller på att dö varje dag här för att det finns så mycket stackars kissar som är så hungriga och söta. Igår gick vi förbi vääärldens lilla kisse som inte var många veckor gammal, sen så såg vi en död liten en några meter bort =/ faaen, vi borde aldrig komma tillbaks hit för vi kan ju inte låta bli att hjälpa och önska att vi kunde göra mer..

Blir nog inge mer blogg förrens i Paris nu nästa onsdag, då kommer det nog upp lite bilder också =)

Pöss å kram

Inga kommentarer: