tisdag 1 september 2009

Innan jag hoppar i säng..

Så måste jag väl berätta att jag dom 2 sista dagarna faktiskt sett ljuset återvända, äntligen känner jag mig lite pigg igen och börjar planera saker UNDERBART! synd att jag typ missat hela sommaren men jag har väl fan resten av mitt liv på mig typ?

Jag har att börja knapra lite piller för ångesten som inte börjat verka än men biverkningarna för att vänja in sig har faen inte varit så sköna =S jobbar halvtid denna vecka ut, förra veckan var jag helt död till och från men nu så har jag visst börjat vänja mig =) Så skönt att jag fick komma till Feelgood (företagsrehab) med värdens bästa läkare som verkligen lyssnar! Jag har känt mig gammal och tråkig hela sommaren, men nu känner jag ungdomen sippra in lite i mina ådror igen ;o) Så folk börja tvinga ut mig på äventyr igen! I´m starting to get ready! Har redan Mailat Marie om att jag vill komma och hälsa på henne I dublin igen för en partyhelg hehe, hoppas jag klarar av att flyga bara, min yrsel har ju varit så JÄVLA kul! Men hoppas att det bättrar sig mer och mer-

WIIE!

14 kommentarer:

thereselarsson.webblogg.se sa...

haha nu är dem offentliga....så nu kan hela universum se mina fula videoklipp hahha ^^

skönt att du börjar må bättre förresten!
har du några planer på att åka Banditbåten?

kram!

Lotta sa...

Vad härligt att du börjar må bättre gumman! Från min sida blir det inte så mycket äventyr men du får gärna komma hit på middag eller fika eller nått :) Du är alltid välkommen vet du!

Kram!

therese sa...

förstår om du inte vill...men om du ändrar dig så finns det en bädd ledig i våran hytt =)

åh vad mysigt! med vem/vilka åker du dit med? jag känner verkligen att lite värme ska sitta fint nu...visserligen tittade solen fram idag men burr....vindarna är kalla! hösten är verkligen här!

Therese sa...

tack! =)

Therese sa...

jag tror jossan kollat lite....vart ska du bo?

Therese sa...

de vore ju jättekul om du ville bo med oss =)

pratar med jossan om boende nu...finns platser på någe ställe 5 minuter från arenan =)

Therese sa...

392 kronor för två nätter i åttabäddsrum är det

Therese sa...

ah okej...men vet du vad, kolla med jossan istället, hehe...hon har lite mer koll eftersom hon kollat upp allt. jag hart ingen aning om vad stället heter etc ;)

Therese sa...

GRYMT :D

hur mycket fick du betala för den?

Therese sa...

haha ja han e rätt gullig den lilla krabaten (;

åh jävlar....men fan, man blir så arg på alla som köper biljetter och sen säljer dem sådär dyrt >.<
hmm...aja, det här med biljett får lösa sig på något sätt....jag måste in på spelningen ju!

Therese sa...

hahahha de vore lite mobbat att gå som det själv xD

Tessan sa...

hahaha tack ^^,

Tessan sa...

aaaah men den e så jäävla bra :D

ehm...skulle du med till berlin förresten? sorry men jag är snurrig på hur allt är nu..eller ska du bra till london?

Tessan sa...

hahah är det inte den vackraste du sång du hört? haha, jag får seriöst huvudvärk av mig själv xD

saknar dig också ju! men en dag är bättre än inget iaf =) ska bli riktigt skoj i berlin att vi alla är där tillsammans. hade planer på att komma till london nu iaf bara över dagen men flyget är för dyrt...
men vi ses i berlin :D

<3