fredag 7 augusti 2009

Fredag!!

Sitter och äter frukost, ska snart åka och jobba, skulle egentligen haft semester idag men iom att det är sista veckan jag är sjukskriven för att jobba halvtid så skjöt jag upp den, skulle egentligen till götet i helgen och sett Madonna med syster yster. Men vi ställde in det, skulle bli för dyrt. Så i helgen ska vi bo på lyxhotell i stockholm istället =) 2 nätter, Inatt sover Jange där, imorgon Carina. Om det inte finns en extrabädd på rummmet då =)

Sen har jag semester nästa vecka, hoppas innerligen att vädret håller i sig då jag vill spendera lite tid på landet. Gå i skogen, bada, fiska, fiska kräftor, åka och handla i Järna.. ALLT! Hoppas nån vill komma och hälsa på.

Har äntligen kunnat börja njuta av livet igen jippiee!

Men nu ska jag strax åka och svettas i en bil i några timmar.

Inga kommentarer: