söndag 24 maj 2009

Summer!

Ok kl är strax efter 3 och det är ljust ute!!!!!
Idag sov jag för länge efter en kväll igår på Patricia, Adam och Oskar hade fyllt år i veckan så dom skulle käka där, jag kom och drack, dansade (då vet man att jag druckit) träffade nytt trevligt folk och hade kul. Adam var på skumt humör däremot, tråkigt men han drog någorlunda tidigt.. Jag festade vidare och insåg än en gång att världen är liten..

Skulle åkt med en av mina nyfunna killkompisar hem till honom fast jag kände att jag ville nog mest hem.. så jag satt på tunnelbanan efter att sagt hej då, en kille sitter i båset snett bredvid, ser att han tittar..tror att det är en gammal klasskompis och jag tittar igenkännande på honom och han typ lyfter på ögonbrynen och hoppade över till mitt säte, men så var det ju inte alls, han ville bara 5 i 3a haha, hade en trevlig pratstund men sen sa jag hej då igen.
Fan vad trött jag är på köttmarknaden ute på ett sätt, inte fan träffar man väl mr right så?
Jag har verkligen älskat varje sekund jag varit singel dom sista åren och har inte velat ha något förhållande direkt, men nu erkänner jag: Jag är trött på singellivet! tror jag haha! eller jag vill både ha kakan kvar och äta upp den kanske.. näe jag vill ha nån.. eller jag vill ju ha den där speciella killen som jag nu inte kan få, trodde jag var över honom efter La resan.. men eftersom jag träffar honom varje dag och han är som han är SÅ GÅR DET JU INTE! skitsamma.. är spännande vart livet ska ta mig nu. Jag följer med och det är strax sommar och jag vill att denna sommar ska vara den bästa i mitt liv, det har jag bestämt!

Iaf så har jag denna helg utsatt mig för musik som jag normalt inte lyssnar på och jag hittade denna som jag hört för typ 100 år sen och som nu fastnat i mitt huvud.. Jange trodde jag nynnade på lilla sjöljungfrun tidigare ikväll =)



och denna är också mysig



Liverpool på fredag, skrivit om det förut <-- klicky.
Fast är faen lite kluven, jag har ju redan betalat flyget, men känner lite att jag skulle vilja spara resten av pengarna till ett senare tillfälle kanske. Blev ju erbjuden att vara med och bygga på lördagen, men känner att jag har för mycket problem med nacke, rygg och en av mina armar/händer just nu (yay att vara brevbärare) för att göra det.. hade ju varit skitkul att kunna åka tillbaks och säga "kolla det där huset har jag varit med och byggt!" men jaja kommer kanske fler tillfällen. Jag har ju iaf donerat en slant förr så.
Sen är det ju askul att kunna åka dit och träffa folket såklart, utan stressen att man ska köa för en konsert eller så, bara festa lite och se lite mer av Liverpool. typiskt nog ställde Amanda som jag skulle bo med in sin resa för hon fick inte ledigt.
Så spara till en ny usa resa eller europatrip vore ju nice.. jaja ska tänka lite till..

Nu sova kanske?

Ps. Jag har världens bästa familj!

Inga kommentarer: