onsdag 6 maj 2009

All work and no play!

Sen jag kom hem.. eller jag sov 15-16 timmar natten mellan lördag och söndag och lyckades inte ens ta mig ur sängen efter det, vaknade 2 gånger och visste inte var jag var haha, har typ aldrig hänt mig förut.. var ju vaken i över 30 timmar nånting och hade bara sovit 3 timmar natten innan och 5 natten innan det. Sen var jag död hela söndagen och sov gott natten till mån också. Sen har jag verkligen bara jobbat morgon till kväll..förutom ett kort besök hos mamma och pappa igår, hunnit kolla in datorn en stund innan och efter jobbet. Så jag har inte hunnit ringa till nån ens typ =/ Idag hade jag planerat att jag skulle hinna plocka undan lite här hemma, eller iaf packa upp det sista och gå ut och gå för att bli av dom typ 2-3 kg jag la på mig i staterna.. Men då kommer min chef nr 2 och upplyser mig om jobb som måste vara inne tills imorgon!! Då hade jag ju kunnat gjort det igår istället, jobbade lite igår med saker som kunde väntat.. Då blev mitt humör skit!! Förlorade en hel dag kändes det som.. oh well what to do.
Adam hade iaf frenetiskt försökt få tag på mig i 2 dagar så jag svarade tillslut, han fick upp mitt humör, men jag hatar att prata när jag har 100 saker i huvudet, jag blir så ouppmärksam på samtalet och känner mig taskig.. men han märker typ inte sånt, han babblade glatt på =)

Så imorgon kanske lite ledig tid på kvällen? vore trevligt.. bläh reklamdag på jobbet också.

Har ia haft skitkul i LA och spenderat en massssa timmar med 30stm yaay, once in a lifetimegrej måste man nog säga.. sjukt vad dom är kreativa.
Men jag får berätta mer om det nån annan dag och sen har jag typ 3 fulla minneskort till kameran att gå igenom =S
Lägger upp lite bilder som andra har tagit på mig så länge.

Jag och Marie i väntan på att planet från Chicago ska gå till LA, excited I think so =)



Kramkalas




Posar med Hollywoodskylten.. sovandes?



Jared sprang ut mitt i gatan för att ta kort på oss.. Ja lite svårt att hitta mitt huvud kanske så jag la till en liten röd pil hehe



Nuu kolla några sidor till, sen sova!!

2 kommentarer:

thereselarsson.webblogg.se sa...

åååh vad jag hade velat följa med till LA. som du säger- det måstev arit en once in a lifetime grejj =)

ja men absolut, det verkar som en hel del personer ska dit....du borde ockspå komma :D

Anonym sa...

YAY! Hoppas det blir mer bilder sen på Facebook från ditt äventyr! :D