tisdag 7 april 2009

LA bitches!!!

Jag är så sämst på att blogga just nu.. fint väder gör sånt med en =)

För några dagar sen fick jag detta i min mail:

Attention Echelon:

We are inviting all of you around this wonderful world to come and join us in Hollywood, CA to participate in the recording of our new album.

The date: Sunday, April 26th, 2009.

Location will be announced in the next few days.

You won't want to miss this.

Mars is coming!!!

PROVEHITO IN ALTUM

-MARS

Jag ryckte mest på axlarna, kul men jaja..

Sen så började en efter en av alla mina goa kompisar around the world säga att dom skulle dit, så jag började slösurfa lite på priser och så..
Sååå idag pratade jag med min chef som var riktigt snäll att ge mig ledig i sista sekund fastän det egentligen inte var nån bra tidpunkt.

22 April åker jag till Dublin och sover hos Marie i 2 nätter sen flyger vi till Los Angeles den 24e F**k yeah! sen hem igen den 28e så det blir en kortvisit, men ändå.. FETT KUUUUUUUUUUUUUUL! Jag har längtat efter dublin också!
Hur ska man hinna se allt? Sen ska jag jobba på fredagen när jag kommer hem, sen lär jag sova hea helgen antar jag haha. Vi får sova hos en kompis som heter Vicky I LA, kanske får sova på golvet, men men =)




Och vad är det för spännande med skivan som vi ska å vara med på?? hur ska det funka?

Sen har jag btw 2 främmande killar i rummet bredvid, Kristoffers kompisar som är här och hälsar på.. imorgon kommer jag säkert vakna till ett fullt hus med killar eftersom KP kommer hit kl 9.. jaja måste försöka sova nu, var en stressig dag på jobbet, men förhoppningsvis bättre imorgon.
Äntligen har man fått se en bild på hur våran yearbook kommer se ut förresten, sweet! Skulle varit kul att ha med sig till LA och få alla att skriva i den.. men men, man kan ju drömma.

7 kommentarer:

mange sa...

fuuusk !!!!

thereselarsson.webblogg.se sa...

ja men följ med någonstans :D du har säkert koll på någe bra ställe ? :P

och behöver jag ens nämna hur fuskigt det är att du ska till LA?
JAG VILL OOOOOOOCKSÅ!!!!!!!!! fusk fusk fusk! :P

Anonym sa...

FAN VAD GRYYYYYMT!!! :D :D

Glad påsk :)

therese sa...

ja men jag blir galen! jag har inte använt min andra laptop på länge men den har ju sparat alla webbsidor man varit inne på i det där sökfältet så hon har säkert varit där och snokat och hittat min blogg. gah.... precis, kan man inte få ha någon privacy?

skriver ju inte precis hemlisar men ändå...skönt att bara kunna skriva och veta att inte hela jävla familjen vet om det hahaha

thereselarsson.webblogg.se sa...

haha ögonen går ju typ i kors på mig så trött jag var xD

men ååååh, fan! hade ju vart askul om vi var på samma ställe :O

Zarah-Lou sa...

Gräjjt! Låter ju ascoolt och ballt och alla sådana där superbra ord! ;D

Tänk om Shakira hade kunnat bjuda in mig sådär på någon kul grej. xP

Veronica sa...

Zarah: Jaa veet =)
en dag turbot... en dag.. ;o)

Har du lyssnat på nån skiva än då?