lördag 7 mars 2009

Torsdag, Fredag

Igår var vi då på KGB för att se grabbarna uppträda igen, minsta scenen jag sett typ, men dom utnyttjade den till fullo med att klättra på balkongen och dylikt =) såjävlabra som vanligt! Var visst en kille som började gråta? fick aldrig riktigt klarhet i vad som hände, kanske var han som kom fram till Kristoffer och sa att det var som att se Iggy pop -98 fast BÄTTRE.. låter väl bra, även om musiken inte är det samma, men gott betyg =)
Ett par öl slank ned och man önskade sig bort att det var fredag..
Videos kommer upp imorgon, bilder kommer här nedan. Tog visst kort på när någon kissade, ja står man med öppen dörr så!!
Sen stog jag å Jange och luktade på Steves cigg och drömde oss bort, sen skulle Jange posa med en men den gick sönder, ivrig? =)


Var hemma hos Adam ikväll och kollade in hans nya lya i gubbängen, sen kom Jeppe dit och sen fick jag dom att börja gråta när jag klådde dom i nåt fighting xbox spel *senil* började med att man fick höra "nu ska jag klå dig Vero hahahaaa" slutade med att Adam kastade kontrollen och gnällde som ett barn att "det är inge kul längre" hah yeyeyeye.

Imorgon fest hos Delzannos!

ps: Ok bilderna kom i helt fel ordning, från slutet till början, men jag orkar inte fixa det, ni får kolla nedifrån och upp =)
ska hoppa i säng nu.














1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaa, då kollade jag i rätt ordning då :) tyckte jange hade en cigg i handen med fick det inte att stämma. Nu ska jag kolla på Reform videona