söndag 15 mars 2009

Sammanfattning

Igår när jag kom hem så Var Kristoffer och KP här hemma och hade supit till, KP var iaf riktigt full och ropade på mig hela tiden och skulle fråga en massa, När jag möter honom så kommer han och kramas och utbrister: Men du är ju aspackad!! Jag: eeh nääe men du är! Jag hade ju kört hem dammit =)
Sen kom Jange hem och berättade att hon spytt i söderledstunneln som vanligt hah.
Kristoffer gick och la sig, KP tvingade mig och jange att stanna uppe och hade frågestund med oss om hur kvinnor fungerar, KP är en skön kille, riktigt kul att han trodde att jag var 21-23 år.. Jag: eeeeh du var på min 30års fest!?!? haha

Iaf så frös Jange, jag kastade på henne lite filtar sen somnade hon i hörnet på soffan och jag å kp pratade en stund till sen somnade han.. jag väckte Jange eftersom jag tror att hon hellre ville vakna upp bredvid Kristoffer än KP på morgonen haha. Sen kastade jag ett täcke på KP som somnat på kortsidan av soffan med benen på bordet, han vaknade visst på golvet sen, fan att jag inte tog kort! Jag glömmer kameran hela tiden nu för tiden känns det som.

Sen imorse så vaknar jag och tar ur öronproppen ur örat och hör KP sjunga för fulla muggar, han måste ALLTID ha en massa ljud för sig, pratar han inte så trummar han eller nåt.. jaja underhållande iaf.

På eftermiddagen så mötte jag upp Carina och Jange i Skäris, eller förslåt SKHLM för lite fika och shopping, var mysigt, kändes som längesen jag vistades i ett köpcentrum, var sjuukt mycket folk, man skulle tro att det var jul, folk kanske tror det iofs med tanke på vädret =P

Sen åkte jag hem till mammma och pappa ett tag och hängde och hittade lite gamla kort.



Carina smsade och sa att hon ville ha pizza så jag begav mig till pizzerian i Västertorp.. går in och beställer och sätter mig.
Killen som bakar pizzorna söker min blick hela tiden och står och ler, fan vet inte vart jag ska titta nånstans, menyn som sitter fast på bordet sitter upp och ned.. tittar ut lite genom fönstret där det är becksvart.. klickar lite på telefonen, skickar ett par sms som ingen svarar på just då.. han fortsätter försöka få kontakt..lalala *ler tillbaka*

Han vandrar ut till ett bord bredvid mitt och frågar: Är det kallt ute?
Jag: jaa lite, inte så farligt.
Pizzaguy: Ok bor du i närheten?
Jag: Älvsjö.
Pizzaguy: ok *funderar* ja ganska nära. tar du bil då?
Jag: jaa
Pizzaguy: ja jag hoppar in och jobbar lite extra här, ägaren var lite...upptagen..
Jag: jaha...ok
Pizzaguy kikar in mot köket för att inte gubben han jobbar med ska se och viskar: är du singel?
Jag: =O =O
haha näe men jag var ful och ljööög och sa näe tyvärr.
Pizzaguy: Du har nån?
Jag :jaa
hans kompanjon kommer tillbaka och han springer snabbt tillbaks bakom disken och forstätter le.

hmm ok hade ju kunnat få mitt närhetsbehov mättat då haha, näe men, han var ju inte ful eller så, men.. inte mmmmmmmmm heller.. jag har ju redan en mmmmmmm i mina tankar.
Vart ju glad iallafall, modigt att våga fråga!
Varför kunde det inte vara mr right? never is.

Det andra roliga var innan detta hände så var det ett äldre par som klagade på att det var kallt därinne eftersom dörren var öppen.. killarna som jobbade pratade båda svenska men mannen går fram till dörren och frågar "Can I close the door?" hmm eeeeh vaaa? hahahaha sjukt.

Åkte hem till syrran. Kristoffer och Jange var där, fastnade framför melodifestivalen och jag fick smått panik, lördaglördaglördag.
Adam ringer, han sa men hyr en film och kom hit då, men porr fick jag inte hyra, typiskt då...

Iaf så kom jag inte iväg på nåt sätt, skit.
Kom hem och Jag å Jange testade våra nya ansiktsmasker från Face. Ett pulver som man skulle kleta ihop med vatten (tack söstra) och jävlar vad len man vart, sjukt. Janges ansikte vart ju som pånyttfött =)

Jahaaa nu ska man väl kanske försöka sova?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, även om sådant är jobbigt så är det ju ändå rätt sött att killar vågar komma fram sådär ;D