söndag 1 mars 2009

Oblivion

Idag är en dag som jag borde vara glad på, det är fint väder som tusan! en vissa dagar mår man bara inte bra, som om man står utanför resten av världen, som om ingen egentligen vill umgås med en och att man bara är en börda, HATAR DET. Tror iofs att det är för att jag vaknade med dom vanliga huggen i magen, pappa ligger på sjukhus och alla har en bästis att vara med utom jag haha. Känner mig ensam fastän jag har folk omkring mig, det suger.
Men imorgon är det måndag igen, ska bli skönt, jag klarar helt enkelt inte av att sitta själv för mycket.

Väntar iaf på att Adam ska höra av sig, han får mig oftast på bra humör =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag är ju din bästis :)

Anonym sa...

Mange som skrev.

Anonym sa...

Låter som mej! Kom hit och fika då :D *krama*

Veronica sa...

Sötungar =)