fredag 27 mars 2009

Friday I´m in love

and it´s truuuuuuue!! =P

Sådär jobbigt kär, fanvadjaghatar! Men idag kom hoppet till mitt hjärta iallafall =)
villhavillhavillhavillha!

Fan jävla skitsverige, det ska ju iofs bli vår igen efter helgen? hoppas på det..

Jag skulle åkt och träna men min bil pajjade i veckan så jag har lånat en bil som det är sommardäck på, ville inte ge mig ut igen med dom =/ så jag tvättar och tar det lugnt, vilket behövs, jag känner av min puls igen, vet inte varför jag stressat upp mig så i veckan, idag var det dessutom aslugnt, åkte lite tidigare till jobbet för att ta en fika.

Igår efter jobbet så var jag och shoppade med Jange i skärholmen, blev 2 linnen, en jävla massa smink som tagit slut, lite schampoo och balsam, en ny borste mm. fick ett par prover bland annat denna flaska, sen när jag kollade lite närmre på den.. jag vet inte bara om det är jag som blivit helt sexbesatt eller vad ser det ut som?




haha
Iallafall sen åt vi laxtandoori, sen ville vi spy och fick ångest för att vi åt så mycket.

Pratade med Adam igår, han är så go.. han känner sig nere nu och jag försökte peppa, jag sa att han skulle sluta se ned på sig själv så mycket. Han sa: ja du var ju bra på att bygga upp mitt självförtroende i somras... lite för bra kanske.. haha sweet.
Sen sa han att jag skulle vara en sån jävla perfekt flickvän och överröste mig med komplimanger, men ibland klickar det ju inte, bra det faktiskt.. jobbigt om jag var kär i honom nu.. hade jag gråtit lite haha.. men nu vet vi exakt vart vi står iallafall. SÅ HALLÅ DÄR DU SOM JAG ÄR KÄR I NU! jagärenperfektflickvänhördudet??!! =P

Näe gud jag är för trött för att sitta här och svamla.

nu måste jag förminska lite bilder och skicka till folk.

5 kommentarer:

mange sa...

För trött? du svamlade ju med mig 01:30 hahaha.....och nej det är vinterdäck på bilen...bara väglaget som är sjukt sjukt :p

Veronica sa...

ja men det var ju för att jag fick reda på den chockerande saken haha
Ja men då är det iaf dom sämsta vinterdäcken ever!!

mange sa...

HAHAA.....såg texten och bilden på flaskan nu :)

Anonym sa...

Du är så söt när du är kääääär ;D hihihi! *skjuter lite Amors pilar*

Shoppa nya saker är riktigt nice!(akta så det inte är sperma i bodylotionen bara ;D moahaha!)

Veronica sa...

hahaha