onsdag 18 februari 2009

trööött

Gick upp imorse, fixade mig snabbt och åkte till söstra och fikade innan jobbet, jobbade med hjärtat i halsen som vanligt =) sen så gick jag och tränade step up, hem till söstra en sväng igen och nu dör jag snart.

Fan jag har rasat i vikt dom senaste dagarna, ok lite överdrivet men några kg iaf.. väger mindre än på många år =D skönt. Får ju fan tvinga i mig mat, idag när jag hade lunch med mig så känner jag "hans" blickar på mig och jag kan faaan inte få i mig nån mat, ett par tuggor som växte i munnen. Så kul men så jobbigt på samma gång!
Blir naturdiet-smoothie till lunch resten av veckan kan jag tro.

Det är nån magisk gräns i min vikt, när jag kommer under den så börjar killar faktiskt titta på mig och flörta haha, kan ju vara att jag får bättre självförtroende också, idag var en kul dag på så sätt... men det är ju bara en jag vill ha!!! Orkar inte gå omkring och låtsas längre, jag vinner inget på det.. Jag kanske missar en chans då, om jag nu har nån. Tänker inte säga det rakt ut, men nu ska jag FAAAN FLÖRTA! =D om jag kommer ihåg hur man gör, men lite komplimanger och blickar kan man ju kasta in i vardan. Känns som om alla vet iaf, alla har väl sett hur jag tittar på honom hah

synd att det är så komplicerat, annars hade jag kört med gasen i botten, men man lever ju å andra sidan bara en gång.. Lets do it!


Jaja sängen NU.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha yaay flirta på! ;D