torsdag 12 februari 2009

Tröööööööööött!

Skönt att det är fredag imorgon!!! Only problem: jag kommer inte orka göra nåt iaf haha

Vaknade imorse och var illamående för att Samuel inte skulle kommit till jobbet idag eftersom jag skjutsade hem honom igår kväll för att han ramlat med cykeln på väg till jobbet, såg framför mig hur jag kom till jobbet och fick panikstressa och allt skulle bli fel =) men så vart inte fallet..
Han hade kurerat benet, kommit lite tidigare och kammat ned all post till mig eftersom det var lite reklam idag yaay, så sen klarade jag mig helt själv hela dan, Samuel var snäll och ringde och frågade hur det gick men då var jag inne på sista gatan, snabb som satan hehe. Men fy vad det inte är lika kul att köra bil när man gör det ca 7 timmar om dan på jobbet, fast jag kommer ju kunna bli värsta racerföraren, typ sån som kör på sån där landsväg i högsta fart med karthållare bredvid sig ;o)

Sen åkte jag och jobbade för Infosite, kom hem tidigare än vad jag gjort på hela vecka iaf, ingen hemma buhuuu. Oh well, snart ska jag göra lite te och mysa framför nån film kanske? får se.

Jag och Syster var och hälsade på pappa på huddinge igår, han såg faktiskt mycket piggare ut, han hade fått blod och låg med syrgas. Fick ett sms av honom ikväll att han kanske får komma hem imorgon. Får se vad domen blir efter gastroskopin nu då =S

Inga kommentarer: